ششمین جشـنــواره پروژه‌های دانش‌آموزی

امروز فروردین ۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۴

شروع دومین دوره جشنواره دانش آموزی فرهیختگان سینا

شروع دومین دوره جشنواره دانش آموزی فرهیختگان سینا

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1329″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_border”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

دکتر صدرا احمدی مدیر سامانه یکپارچه نوین آموزشی (سینا) با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم  رسانه تعاملی سینا، برگزاری رویدادهای جذاب و مفید ویژه دانش آموزان است و اشاره به استقبال فوق العاده و حضور  پرشور بیش از پنج هزاردانش آموز با استعداد از 19 استان کشور در نخستین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا از برگزاری دوره دوم این جشنواره در روزهای 3، 4 و 5 اردیبهشت ماه سال 1399 خبر داد.

وی افزود دومین دوره این جشنواره در 5 محور غرفه های نمایشگاهی، سمینارهای پژوهشی، مسابقات دانش آموزی، محتوای دیجیتال و سخنرانی علمی برگزار خواهد شد که گستره بخش ها و گرایش ها، این جشنواره را از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سایر جشنواره های دانش آموزی متمایز می کند.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]گفتنی است ثبت نام این جشنواره تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت و انشالله در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتربه پلتفرم سینا از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش و یا اپلیکیشن روبیکا مراجعه نمایند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]