قوانین مسابقه کامپیوتر گرایش چالش برنامه نویسی (ACM)

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”قوانین مسابقه کامپیوتر گرایش چالش برنامه نویسی (ACM)
دوره اول و دوم متوسطه” font_container=”tag:h1|text_align:center”][vc_separator border_width=”2″][vc_column_text]

برنامه نویسی:

قوانین اجرایی:
● زبان مورد استفاده c++ و java خواهد بود.
● فایل سورس کد برنامه (تنها یک فایل برای هر سوال) از طریق نرم افزار برای سرور ارسال شود.
● نام فایل ارسالی باید با نام سوال یکسان باشد، بدون هیچ گونه پسوند و پیشوند.به طور مثال اگر نام سوال B باشد نام فایل ارسالی نیز باید B باشد.
● هر تیم در طول مسابقات تنها مجاز به استفاده از یک لپ تاپ خواهد بود.
● لپتاپ تهیه شده توسط تیم ها باید مجهز به WiFi  و کارت شبکه باشد (نصب درایور وای فای و کارت شبکه و تست آن ها قبل از برگزاری مسابقه به عهده خود تیم شرکت کننده در مسابقات است).
● یک مسابقه تمرینی قبل از مسابقه اصلی برگزار می شود. شرکت در مسابقه تمرینی برای کلیه تیم ها و کلیه اعضا گروه ها الزامی است.
● تیم ها برای رفع ایرادات فنی می بایست از Staff ها کمک بخواهند و اگر در سوالات ابهام یا مشکلی هست از طریق نرم افزار مطرح نمایند.

سیستم عامل مورد استفاده باید ویندوز باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعداد سوالات و نحوه امتیاز دهی:

  • سوالات در سه سطح a,b,c  خواهند بود. وهر سوال به ترتیب یک، دو و سه امتیاز خواهند داشت.
    ● تیمی که بیشترین امتیاز را در کمترین زمان بدست آورد برنده مسابقات خواهد بود.
    ● هر جواب  اشتباه که به سرور ارسال شود 10 دقیقه به زمان سوال اضافه خواهد کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

خطاها:
● برهم زدن نظم مسابقه.
● قطع شدن عمدی از شبکه  مسابقات در طول اجرای مسابقه.
● خارج شدن عمدی از نرم افزار شبکه.
● لاگین کردن با نام کاربری و گذرواژه تیم های دیگر.
● هر نوع attack در شبکه به سرور یا کامپیوتر های دیگر.
● سو استفاده از شبکه مسابقات و ارسال و دریافت هرنوع داده خارج از نرم افزار.
● استفاده از کلیه وسایل ارتباطی و الکترونیکی به جز لپ تاپی که تیم با آن اقدام به نوشتن برنامه می کند.
● هرگونه رد و بدل کردن اطلاعات با دیگر تیم ها.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]