ششمین جشـنــواره پروژه‌های دانش‌آموزی

امروز فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۵:۰۵

برگزاری مجازی دوره دوم جشنواره پروژه های دانش آموزی

برگزاری مجازی دوره دوم جشنواره پروژه های دانش آموزی

ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 1400-1399، به اطلاع کلیه شرکت کنندگان ” دومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان سینا” می رساند با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت عمومی، “دومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان سینا” درتاریخ 6 الی 9 آبان ماه سال 1399 به صورت مجازی و مراسم اختتامیه و اهدا جوایز گروه های برتر جشنواره در روز 13 آبان مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز دانش آموز در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

دانش آموزان از سراسر کشور به صورت آنلاین با ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود می توانند در این جشنواره مجازی ثبت نام و شرکت کنند.

رشد مهارت های علمی و عملی دانش آموزان،ایجاد زمینه های ظهور خلاقیت و توانایی های بالقوه شان، ارایه و عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آینده سازان ایران اسلامی، ترویج روحیه و فرهنگ پژوهش در میان دانش آموزان و همچنین آشنایی با علوم مختلف دانشگاهی و انتخاب رشته هدفمند در دانشگاه از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

در این رویداد علمی پژوهشی، دستاوردها و پروژه‌های دانش‌آموزان از سوی استادان دانشگاه  به صورت مجازی داوری خواهد شد. گروه‌های برگزیده علاوه بر اهدا جوایز نفیس نقدی، تندیس ویژه نیز دریافت می‌کنند و به مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات نیز اعزام خواهند شد.

داوری مجازی بربسترهای آنلاین، عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه مقالات برتر دانش آموزی و حمایت مرکز رشد و فناوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از طرح های منتخب از ویژگی های برجسته دوره دوم جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان سینا می باشد.