ششمین جشـنــواره پروژه‌های دانش‌آموزی

امروز فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۹:۱۰

گزارش دومین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی فرهیختگان سینا

گزارش دومین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی فرهیختگان سینا

گزارش دومین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی
فرهیختگان سینا

 

ثبت نام دومین جشنواره پروژه های دانش آموزی از 13 آبان ماه سال1398 مصادف با روز دانش آموز آغاز شد و تا پایان بهمن ماه ادامه داشت و در ابتدا مقرر بود جشنواره در روزهای 3، 4 و 5 اردیبهشت ماه 1399 به صورت حضوری در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی زمان برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.

پس از بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 1399-1400 و با توجه به تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت عمومی دومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان سیتا در تاریخ 6 الی 9 آبان ماه سال  1399 به صورت مجازی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره در مجموع حدود 2000 دانش آموز از سراسر کشور در قالب 350 گروه دانش آموزی شرکت کردند که بخشی از آن ها روش داوری آنلاین و مابقی روش داوری آفلاین را انتخاب کردند.

در بخش آنلاین تمامی پروژه ها در بستر کلاس آنلاین اسکای روم پلتفرم بومی کشور و در بخش آفلاین نیز مستندات ارسالی گروه های دانش آموزی در روزهای 6 الی 9 آبان ماه توسط اساتید داوری شدند.

در این دوره از جشنواره تعداد ده گروه دانش آموزی هم به صورت مجازی و آنلاین از کشورهای ترکیه، تایوان، مالزی، چین، اندونزی و تایلند شرکت کردند.

هیات داوران نسبت به اینکه سطح علمی و کیفی تمامی دانش آموزان شرکت کننده در این دوره بسیار بالا بوده است اتفاق نظر داشته اند.

پس از پایان داوری، در روز 13 آبان همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز دانش آموز نتایج اعلام شد.

اسامی گروه های منتخب جشنواره را مشاهده بفرمایید.

هدایای جشنواره لوح های تقدیر، تندیس و کارت هدیه نقدی گروه های برتر و شایسته تقدیر به صورت حضوری با هماهنگی در مدرسه تحویل عزیزان شد.