ششمین جشـنــواره پروژه‌های دانش‌آموزی

امروز فروردین ۹, ۱۴۰۳ ۱۴:۳۷

اطلاعیه سومین جشنواره فرهیختگان جوان

اطلاعیه سومین جشنواره فرهیختگان جوان

سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان به صورت مجازی در تاریخ 29، 30 و 31 اردیبهشت ماه سال 1400 با حضور بیش از دو هزار دانش آموز در قالب 520 گروه دانش آموزی از 15 استان کشور برگزار خواهد شد.

کلیه گروه های دانش آموزی شرکت کننده پروژه های خود را  به صورت مجازی آفلاین و یا به صورت آنلاین در پلتفرم کلاس آنلاین به داوران ارائه خواهند داد.

گروه های دانش آموزی که امکانات زیرساختی لازم را برای داوری آنلاین ندارند روش داوری آفلاین را انتخاب نمایند و کلیه مستندات پروژه اعم از مقاله، پاورپوینت، تابلو نمایش، فیلم ارائه کوتاه و … را تا تاریخ 20 اردیبهشت 1400 از طریق سایت بخش داوری آفلاین فرم ارسال مستندات پروژه به دبیرخانه جهت داوری ارسال نمایند. داوری در این بخش بر اساس مستندات ارسال شده انجام خواهد شد. بدیهی است مستندات ارسالی از طریق پیام رسان و یا ایمیل داوری نخواهد شد.

در بخش داوری آنلاین نیز لازم است جهت داوری بهتر پروژه ها کلیه مستندات پروژه اعم از مقاله، پاورپوینت، تابلو نمایش، بروشور، فیلم و … را تا تاریخ 20 اردیبهشت 1400 از طریق سایت بخش داوری آنلاین فرم ارسال مستندات پروژه به دبیرخانه ارسال نمایند.

در بخش داوری آنلاین، زمان کلی داوری هر پروژه 30 دقیقه است که از این مدت 20 دقیقه دانش آموزان فرصت ارائه خواهند داشت و 10 دقیقه به داوران اختصاص می یابد. پیشنهاد می گردد زمان داوری همه اعضای گروه حضور داشته باشند.

دانش آموزانی که روش آنلاین را برای داوری انتخاب کردند بایستی طبق برنامه زمانی و راس ساعت مشخص شده شان از طریق سایت جشنواره در کلاس آنلاین جهت داوری حضور یابند. بدیهی است تاخیر بیش از ده دقیقه به منزله ی حذف و انصراف گروه می باشد.

با توجه به مجازی بودن جشنواره، امکان برگزاری برخی از گرایش های محور مسابقات وجود ندارد، دانش آموزان می توانند سازه و محصولات مسابقه ای خود را اعم از ماشین کمیکار، گلایدر، راکت آبی، کوره خورشیدی، ربات، سازه ماکارونی، سازه نجات تخم مرغ، هاورکرافت و …را در قالب یک پروژه و دستاورد علمی ارائه نمایند، در این روش فرایند طراحی و ساخت محصول ارزیابی خواهد شد.