ششمین جشـنــواره پروژه‌های دانش‌آموزی

امروز اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱

قوانین عمومی سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان

قوانین عمومی سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان

 

دانش آموزان عزیز و مسئولین پژوهش گرامی

همان طور که مستحضرید سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان به صورت مجازی در تاریخ  29 و 30 و 31 اردیبهشت ماه سال 1400  برگزار خواهد شد، در همین راستا نکات زیر جهت برگزاری  هر چه بهتر جشنواره مجازی حضورتان ارائه می گردد:

  • کلیه گروه های دانش آموزی که روش داوری آنلاین را انتخاب کردند پروژه های خود را به صورت آنلاین در بستر اسکای روم به داوران ارائه خواهند داد.

 

  • برنامه زمان بندی دقیق ارائه هر گروه، به تفکیک رشته و گرایش و آدرس کلاس داوری در تاریخ 26 اردیبهشت از طریق سایت بخش داوری آنلاین به اطلاع کلیه شرکت کنندگان خواهد رسید.

 

  • زمان کلی داوری هر پروژه 30 دقیقه است که از این مدت 20 دقیقه دانش آموزان فرصت ارائه خواهند داشت و 10 دقیقه به داوران اختصاص می یابد. بهتر است کل اعضای گروه در ارائه پروژه مشارکت دشته باشند.

 

  • گروه های دانش آموزی که امکانات زیرساختی لازم را برای داوری آنلاین ندارند می بایست  روش داوری آفلاین را انتخاب نمایند. ( داوری در این روش بر اساس فیلم و مستندات ارسال شده اعم ازمقاله، پاورپوینت، تابلو نمایش و پوستر و …  انجام خواهد شد.)

 

  • با توجه به مجازی بودن جشنواره، امکان برگزاری برخی از گرایش های محور مسابقات وجود ندارد، دانش آموزان می توانند سازه و محصولات مسابقه ای خود را اعم از ماشین کمیکار، گلایدر، راکت آبی، هاورکرافت، روبات، سازه ماکارونی، سازه نجات تخم مرغ، سازه خورشیدی و … را در قالب یک پروژه و دستاورد علمی همچون سایر بخش ها به صورت غیرحضوری ارائه نمایند، در این روش فرایند طراحی و ساخت محصول ارزیابی خواهد شد.

 

  • محور سخنرانی علمی به صورت انفرادی است و هر دانش آموزی می بایست محتوای مورد نظر خود را طی 7 تا 10 دقیقه ارائه نماید.

 

 

جهت هر گونه سوال و پشتیبانی با دبیرخانه  تماس فرمایید.