ششمین جشـنــواره پروژه‌های دانش‌آموزی

امروز مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۶:۵۸

ششمین جشنواره فرهیختگان جوان 19، 20 و 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود

ششمین جشنواره فرهیختگان جوان 19، 20 و 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود

☑️ در فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانی به عنوان فصل پیشرفت و دوران تجربه های جدید برای آبادانی مادی و معنوی فرد و جامعه و فصل بروز استعدادها معرفی شده است. ایشان همیشه بر افزایش شور و نشاط علمی بین جوانان و در دانشگاه ها تاکید داشته اند . از این رو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان که حامی استعدادهای جوانان است طرح پروژه های دانش آموزی را برای گسترش فرهنگ پژوهش ، لذت بردن از دانستن و عمیق کردن فهم دانش آموزان از طریق یادگیری و جستجوگری طراحی نموده است.

 

 

الناز فطیرخورانی، مدیر مسابقات دانش‌آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دبیر اجرایی ششمین جشنواره فرهیختگان جوان در گفتگو با فرهیختگان اظهار کرد:

 

🟣باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای انجام ماموریت‌های محوله در سند تحول و تعالی دانشگاه ، مبتنی ‌بر ایجاد شادابی و شور و نشاط علمی، استعدادیابی و توان‌افزایی مهارتی دانش‌آموزان با هدف گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی و عملی دانش‌آموزان سراسر کشور، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان را با شعار” پیش به سوی دانشمند شدن” اجرا می‌کند.

 

ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان
ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان

 

🟠فطیر خورانی تفاوت مهم ششمین دوره فرهیختگان جوان با رویدادهای سنوات قبلی را در شبکه سازی و هم افزایی شرکت کنندگان در سامانه باشگاه پایش در حوزه های تیم سازی و منتورینگ، بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، برگزاری تورهای علمی در واحد ، اجرای آزمایش های علمی مهیج و همچنین برگزاری پنل های سخنرانی ویژه دانش آموزان و معلمان ذکر کرد .
گفتنی است تا کنون در این دوره از جشنواره 700 تیم با حضور بیش از 2100 دانش آموز شرکت کرده اند که 160 تیم آن از مدارس سما هستند و در تاریخ 19، 20 و 21 اردیبهشت ماه دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه خواهند کرد.

مشاهده کامل خبر👇🌐 farhikhtegandaily.com/img/251310/